27 Haziran 2010 Pazar

Kabuktan Çıkarcasına


Özgürlüğün biz öğrenciler için sınavsızlık anlamına geldiği gibi bi gerçek var.. Sınavların ve sınanmanın olmadığı eğitim öğretim ne derece amacına hizmet eder bilemiyorum ama her öğrenci sadece "hobisine" okula gitmenin hayalini kurmuştur, bundan oldukça eminim. lol.

Türlü aksiliklerin ve kişisel tembelliklerimin yasak aşkının meyvesi olan "bitmeyecek gibi gözüken ÖSS zaman dilimi" benim için dün itibariyle bitti nihayet.. En azından öyle umuyorum sevgili fellow.. "Tek oturum olmadı bir de 3lüsünü deneyelim dedim.. tsehehehe" diyecek değilim ama evet durum aynen böyle oldu.. (Hayır genelde tsehehehe diye gülmem ki bu paranteziçi çok gereksizdi.. Yine de akıllarda soru işareti kalmasın diye yazm....evet, her neyse..) Ne diyordum.. Heh evet, işte bu artık son dönem olur da ben de en nihayetinde "Üniversite Gençliği Crew" veya "Kampüs Stayla" akımlarına dahil olabilme zevkini elde etmiş olurum..

Tüm bunların blog'u ilgilendiren "yani"si de şu; tahmin edilebileceği gibi pek yazma fırsatı bulmadım.. Fakat sınav sezonunun da kapanmasıyla birlikte uğruna ciddi manada gün saydığım "internette rahatça, dilediğince.." moduma kavuşmuş oldum.. Bugün sevgili blog'umun tasarımıyla uğraşmış oldum.. Sevdiğim ve keyifle takip ettiğim blog'ların listesini falan ekledim mesela.. Bu ufak tefek dış görünüş dokunuşları blog için iyi oldu ama "çok iyi oldu çok da güzel iyi oldu tamam mı?!" da diyemem yani.. Bi kaç ekleme daha yapasım var, o zaman olucak.. hope so..

Ya işte öyle benim değerli fellow'um.. 3 harfli sınavların etrafıma ördüğü kabuğu kırdım, "Boş vakitlerinizde neler yaparsınız?!" sorusunun telif hakkını tekrar aldım ve bi de benden duymak istediklerimle yaz boyu tepende olmayı planlıyorum.. Monitöründe yani... Okuyabileceğin yerlerde veya.. Malum iPad falan da çıktı.. "cix" işler bunlar.. lol.

2 yorum:

Finduilas dedi ki...

Hadi bol bol yaz okuyalım.

Syntinen dedi ki...

(Y) yapar giderim MSN'deymişcesine o zaman ((: