25 Aralık 2010 Cumartesi

Kıristmıs, Ciiizıs ve Ben


Başlığı "Christmas, Jesus and Me" olarak yazmıştım ilk başta ama bana fazla Beyoncé-vari geldi, ben de bu hale çevirdim.. Oldu gibi oldu.. Bu arada, sLm naper panpa?! *fellower kısmını "panpalarım" yapsam mı diye düşünmekteyim ama ı ıh, inci ekolü şimdilik için yeterlidir.. 'lol

Bugün 25 Aralık.. Annem mükemmel bi zamanlama yapıp beni bu tarihte doğurmuş.. Doğurmuş ki kızı ilerde "heaheah.. ollom resssmen İsa ile aynı günde doğmuşum resssmen" diye görgüsüz'e öykünsün.. Şaka bi yana cidden bu durum bana bi kaç kere bu cümleyi kurdurttu, yalan değil 'lol.. Esasen Hz.İsa'nın 25 Aralık'ta doğduğu bile kesin değilken, benim çocuk aklımla öğrendiğim bu bilgiyi koşulsuz şartsız doğru ve KESİN kabul etmem çok uzun sürmemişti tabii.. Ama beni en çok etkileyen büyük ihtimalle Hz.İsa'nın kendisi değil, doğduğu günün tüm hristiyan aleminde coşkuyla kutlanması oldu.. Ah Hollywood filmleri ah hollywood klişeleri!

Artık içgüdü mü dersiniz buna, algıda seçicilik mi, yoksa bilinçaltında gibi gözüken ama aslında bilincin ta kendisi olan bi tercih mi dersiniz bilmiyorum ama çocukluğumdan beri yılbaşı ile ilgili her şey beni sarhoş etmiştir.. Bakın "annemin abimi doğurduğu yaştayım" hala AVM'lerin yaptığı yeni yıl süslemelerine manga ve anime'lerdeki çokaşırısevinmiş gözlerle kocaman sırıtarak bakıyorum ve hayır yaşımı söylemeyeceğim tabii ki 'lol

Nerde kalmıştık.. heh evet, işte süt dişlerim daha ağzımda sapasağlamken ben çıldırıyordum yeni yıl-noel konsepti için.. Büyük ihtimalle bu zamana kadar çekilmiş tüm Christmas temalı filmleri izlemiş, repertuarıma 3-4 CD'lik noel şarkısı katmış, bu dönemle ilgili bütün klişeleri ezberleyip hazmetmişimdir.. "E peki sevgili Syntinen, nedir bu coşku?! İyidir güzeldir yeni yıl dönemi ama sen biraz abartmış mısın ki bu arada doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğdun!" diyen sen sevgili fellower, sağol bebeğim.. Abartmış gibi gözükebilirim ama senede bi kere olan ve bana göre Dünyada çok az insanın kayıtsız kalabildiği bi güzellik yeni yıl kutlamaları.. Christmas, Jesus bahane Noel baba ve geyikleri, kırmızı-yeşil-beyaz combosu, 7981 çeşit süsle bezenmiş yılbaşı ağaçları vs.'si vb.'i şahane..

Esasen bu yazının "doğum günü" yazısı olmasını istemiştim ama insan kendi doğum günüyle ilgili yazacak pek bi şey bulamıyor.. Veya aslında "çok" şey buluyor ama bunlar bazen tematik olabiliyor.. Nitekim de benim yazım böyle olmuş oldu..

Christmas kutlayan fellow'lara selam eder, yeni yıl yazıma kadar görüşmek üzere der, avaz avaz Jingle Bells söyler, giderim..

1 yorum:

a. dedi ki...

Geçmiş doğum günün kutlu olsun :)

O animevari bakışlardan ben de yapıyorum gizli gizli...

Alt tarafı bir yıl ama insan sevinmeden de edemiyor işte.

Mutlu yıllar!