3 Şubat 2010 Çarşamba

Adidas Star Wars Collection


Burdan reklam yapmak hiç istemezdim.. Adidas'ta çalışan abim, ablam, anam, babam, kaynım falan da yok ama gel de böylesini de reklam haline getirme be fellow'er

Son günlerde özellikle CNBC-e gazlaması ve başarılı operasyonu sayesinde yine yeni yeniden gündeme DAN! efekti ile oturan epic ötesi seri Star Wars, gönlünü ona çoktan kaptıranların akıllarını almakta, henüz tanışmamış olanların gafletine de "Al yavrucum, al kuzum, hatanın neresinden dönersen kardır" demekte ve kendine yeni müritler edinmekte..

İşte tam bu sırada Adidas müthiş bir feedback yapıyor ve asrın koleksiyonlarından biri diyebileceğimiz muhteşem bir tekstil ekibiyle ağzımızın suyunun vanasını sonuna kadar açıyor.. Bünyeleri "uzak galaksi" hayali sarmışken bu koleksiyon nasıl baştan çıkarıcı geliyor insana siz düşünün..

"İyi de navar bunda buğadar abardacak sevgili Syntinen gardaş?!" diye aksanlı aksanlı soranınız olabilir belki (aksansız soran daha çok olur tabii ama nedense ben bu cümleyi düşünürken böyle söylendiğini duydum kafamda.. Herneyse:) Tam burada çalan şarkı: The Imperial March olsun lütfen.. Açtınız mı?!.... Heh..:

Yukarıda da bahsettiğim gibi kitleleri peşinde sürükleyen bu eşsiz serinin koleksiyoneri olmak günümüzde bir meslek neredeyse. Hayatını SW action-figure'leri toplamakla geçiren insanlar var ki o bambaşka bir olay.. İşte uğruna bu denli mecnun olunan bir destanın kolay yoldan, hazır bir şekilde edinilebilen koleksiyonunu görmek her Jedi ruhlu genci delirtir böyle beni delirttiği gibi.. (Gerçi "Darth Syntinen heaheah" de diyorum arada ama May the force be with you buddy:)

İşte böyle sevgili fellow'er.. Şimdi geriye kalan detaylar bu serinin ülkemizde nerelerde satışa sunulduğunu araştırmak (Kanyon ve İstinye Park gibi zeng-i memnu mıknatısı mekanlar ilk adres olmalı malesef ve doğal olarak T.T) daha sonrasında fiyatları öğrenmek ve bütçeyi ona göre şekillendirmek (Uni-Rock, S-Fest derken iyice zora düşen ve ecel terleri döken ceplerimiz Star Wars Ultimate Collection için biraz daha ter dökecek anlaşılan.. Döksün, değer:) en son olarak da alınıp çoşkuyla eve getirilen bu koleksiyon parçalarını "Nasıl olucak da kıyıp giyicem bunları lan ben?!" cümlesiyle kutsamak.. Bunları tamamladığımızda "tamam" olacağız işte *svb*

Yukarıda en canımıniçi* parçalardan birini ana resim yaptım ama size link atıcam ordan da bi bakın tabi bu kadar yardırdığım koleksiyon nasılmış diye.. lol.
http://www.starwars.com/vault/collecting/news20091208/index.html
http://www.iamnipper.co.uk/blog/wp-content/uploads/2009/12/adidas-star-wars-storm-trooper-tee-1.jpg
http://adus.imageg.net/graphics/product_images/pADIDAS1-6503840_pattern_w345a.jpg

3 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

böyle şeyleri pek sevmesemde adidas'ın star wars koleksiyonunda darth vader superstar ayakkabısı on numara olmuş.

Adsız dedi ki...

Kitap, CD, DVD masrafı artı kol gibi giren sigara zammı, kontürsüzlükten kapanan ama açılması gereken hat, Unirocka zaten değinmiyorum...
Ama değecek, cidden değecek ^^
Bu arada The Imperial March yerine Battle of the Heroes dinledim, bir problem olmaz umarım? :P
(Özellikle açmadım öyle denk geldi xD)

Syntinen dedi ki...

sürüden ayrılan koyun; Zaten ilk alınması gereken parça o ya :D:D Cidden nefis

Lillie: Heaheaheah, comment diye buna derim! diyorum o zaman sana :D

Unirock ve S-Fest zaten öğrenci bünyelerimize derin yaralar açtı ama canlı izlediğimiz her grup bizi sanki hiç yara almamışa döndürecek, sigara desen ne kadar zamn yaparlarsa yapsınlar "Dumansız hava sahana ....... RTE" dedirtecek ((:

Son olarak da BotH da iyi denk gelmiş, tebrik ettim :D