5 Mayıs 2010 Çarşamba

YouTube'less


Son iki haftadır YouTube'a girememekteyim sevgili fellow'er.. Bu konu artık öyle bi tak etti canıma ki blog'a da taşıdım.. (Çelik'in böyle tak etti canıma'lı bi şarkısı vardı.. O da ne ilginç adamdır ya.. Kötü anlamda söyledim malesef:) Parantez içinden de çıkasım yoktu hiç aslında ama şu YouTube konusuna tekrar dönelim.. lol'

Şimdi efendim ben de herkes gibi ülkemizin koyduğu ambargoya karşı tutumumu almıştım.. İşte ilk başta tunnel'larla giriyordum ki favorim her zaman ktunnel olmuştur, sonra da fark ettim ki bu muazzam sinirleri zorlayan yöntem dışında bir de "armut piş, ağzıma düş, suyumu içir, mendille de siliver" tarzı kolaycı Jacker adında bi program varmış.. Müthiş bi keyifle yükleyip kurdum falan ve baya sorunsuz bi şekilde YouTube evreninde dolaşmaya başladım.. Fakat iki hafta önce "Sayfa zaman aşımına uğradı" tandanslı bi uyarı ile siteye giremedim ki hala bu durum devam etmekte..

Çeşitli yöntemler denedim; host dosyasındaki YouTube ip'lerini dilmeye çalışma (silemedim gerçi, kaydın değiştirilmesine izin vermiyor bilgisayar), defalarca Jacker programı yükledim, DNS adreslerini değiştirdim vb. vb. Hiç biri de kar etmedi malesef.. Çevremde Chuck benzeri computer nerd bi insan da olmadığı için de bu mevzu böyle asılı kaldı.. Sırf şu sorunuma çözüm bulmak için KAÇ TANE teknoloji forumuna üye olduğumu bile hatırlamıyorum, düşünün..

Neyse artık gelen cevaplarla falan bi şeyler yapmaya çalışacağım artık.. Olmadı bi teknoloji mağzasına veya bilgisayarcıya falan gidip sorunuma çare arayacağım.. Aklımda TTNET'i aramak ve onları illegal bi şekilde sorgulamak da var aslında ama telefon görüşmeleri hizmet kalitesini arttırmak ve müşteri memnuniyeti için kaydediliyor.. Şaka bi yana "Hükümet tarafından yasaklanan şu siteye nasıl girerim TeTeNet İnternet?!" diye sorsam cidden ne derlerdi acaba?! :D

4 yorum:

StummScream dedi ki...

Host dosyasını değiştiremedigine göre muhtemelen vista kullanıyorsun facebook'a mesaj bırakıyorum oradan bak yapılacaklara =)

Profösör dedi ki...

Bizzat hükümetin başı da YouTube'a girmek için formül b.ulduğunu söylemektedir. kayıtlarda var. acaba ona mı sormak gerekir.?

xoxo dedi ki...

dns adresini değiştirmelisn! demek geldi aklıma hemen ama zeki Türk insanı olarak denemişsin:D Bilemyrm başka çözüm malesef.

Syntinen dedi ki...

StummScream; Hemen değerlendiriyorum teklifinizi efendim :D

Profösör; Hükümetin başı cevaplanması elzem olan sorulardan kaçarken, ona YouTube sorulmasa da olur diye düşünüyorum açıkçası..

.cRn.; Türk insanı kamp çadırına elektrik hattı çeken insandır.. Tabii ki dns'i akıl edecek :D:D Teşekkürler yine de