30 Nisan 2010 Cuma

Insomnia


Şu sıralar aşırı derecede uykusuzluk çekiyorum.. Aslında bu benim gibi "gece yaşamayı tercih eden" insanlar için bi sorun değil fakat uyku düzenim o kadar saçma sapan bi hale geldi ki bu gidişe nasıl dur derim bilemiyorum, bildiğim cevaplar da işime gelmiyor..

Şimdi normalde geç yatıp (saat 3-4 gibi) geç kalkmak (12-13 arası) gayet olası şeyler.. Fakat ben 7de yatıp üçte kalkmaya falan başladım ve özellikle şu sınav arifesinde bu durumun olmaması gerekiyor.. Fakat malesef ki olmaması gerekenler her daim cazip olanlardır.. Bende de bu durum işlemekte..

Ev halkı da ufaktan tepki göstermeye başladı bu durumuma.. Annem işin "Kızım bak metabolizman kafayı yedi saat 4te kahvaltı yapmaktan, hastalanıcaksın. Bu nasıl bi hayat tarzı!" boyutunda.. Babam ise işin "Bu kafayla sen üniversiteyi kazanamazsın.. Hayat disiplinin olmadıkça değil sınavlarda, yaşamın kendisinde çuvallarsın" boyutunda.. Yani her türlü KAYBEDEN olarak lanse ediliyorum şu sıralar evin içinde yarasa modumdan dolayı..

Kendi kendime bi çözüm üretme düşüncesindeyim.. Ya bi şekilde 2de üçte yatıp uykum gelene kadar sürü(!) sayıcam ya da günü devirip normal uyku standardını elde edicem.. Her iki ihtimale de "Boşversene, onu bi geçiceksin!" tepkisi vermekteyim de dur bakalım.. Yapıcaz bi ayar(!) artık..

Saat şu an 05:47 ve benim hiç uykum yok mesela.. Hatta bana şu an gece bir gibi falan geliyor şu zaman.. Hiç uyumak istemiyorum.. Ama uykusundan uyanıp da odama gelen ve benim full uyanık bi vaziyette tıkır tıkır bilgisayar başında olduğumu gören annemin "bomba görmüş maymun" temalı bakışını görmek de istemiyorum açıkçası.. lol' (Yazar burda annesinin şokla baktığını betimlemek istemiştir.) Zaten sabahlamamla, bilgisayar başında sabahlamam arasında dağlar kadar fark var ailemin gözünde.. Biri gözaltı, diğeri müebbet.. O derece malesef *kk*

Bu durumda gidip B planımı uyguluyorum fellower.. Kitabımı okuyup uykumun gelmesini bekleyeceğim.. Gelirse negzel, gelmezse de takarım kulaklıkları kulağıma müzik dinleye dinleye uyurum.. Ya da kafamda bi şeyer kurarım, öyle kesin uykum geliyor ve hayır Dünya'yı ele geçirme planları kurmuyorum.. Genelde olası Oscar törenimi canlandırıyorum kafamda, çoğu insan heyecandan uykun mu gelir?!* diye düşünse de brutal bi şekilde hayal kurmaktan zihnim yorgun düşüyor ve uyuyorum.. İşe yarıyor yani..

Kendi uykusuzluk sorunumu sizle paylaştıktan sonra "uykuya dalma" görevime gidiyor ve bu yazıyı gece uyumayı sevmeyenlere hediye ediyorum.. Bildiğiniz yöntemler varsa lütfen paylaşın, her türlü şeyi denemeye razıyım fakat lütfen bunlar geçici çözümler olsun zira bu düzensizliği seviyorum ben.. Şu boğucu sınav dönemi bi geçsin o zaman da "İyi ki sabahları uyuyorum ollom!"lu yazılar yazıcam size, söz (:

4 yorum:

yamesin dedi ki...

yazini bastan sona okudum.ben senin gibi sabahlara kadar otur[a]muyorum o yüzden bi tavsiyede'de bulunamicam:p annen ile babana gelince;haklilar:d anne baba onlar,herzaman haklidirlar:p
"İyi ki sabahlari uyuyorum ollom!"lu yazilarini bekliyorum:)

PS:son careni söylüyorum:p uyku hapI-.-

Sevgilerle rory.

Glamdring dedi ki...

Öncelikle yazıyı keyifle okuduğumu bir söyleyim. Ve şu aralar ben de aynı dertten fena halde muzdaribim. İşin fecisi, ben olayı iyice abarttım. Sabah on da yatıp, akşam üstü beş altı gibi uyanmaya başladım.
Ayrıca, vakti zamanında sırf uykusuzluk yüzünden öss belasında bildiği soruları yanlış yapmış biri olarak muhakkak sınav öncesi uykunu düzene sok derim. Ciddi ciddi verdiğin cevapları etkiliyor çünkü.

Finduilas dedi ki...

Ben 2 gün uyumadığım günleri biliyorum, hiç uykum falan da olmazdı yani. Şimdi biraz düzene girer gibi oldu ama yine de diğer ''normal insanlar''dan farklıyım. :p Bi de geceleri yaşamak daha güzel aslında ya. Evet.

Syntinen dedi ki...

Rory; Uyku hapı aklıma geldi ama senin de dediğin gibi en son çare olarak tabii ((:

Glamdring; Hem yorum hem de tavsiyeler için teşekkür ederim ve cidden sana katılıyorum.. En azından şu sınav hatrına(!) düzene sokmakta kararlıyım uykumu..

Finduilas; En kısa zamanda beraber sabahlamalıyız o zaman :D Veya evet, şu sınavlar bi geçsin...sınav vardı di mi?! .b