12 Şubat 2011 Cumartesi

Hey St.Valentine.. asl pls?!


Blogun başına geçtiğimde yazmaya niyetlendiğim konunun sevgililer günü ile alakası yoktu esasen.. Ancak 2 gün kalmış, sevgilisi olan bi de benden duy istedim okuyucularının bünyelerini heyecan sarmışken(!) yazmamazlık yapmak istemedim..

Ve tabii.. Naber fellow?! Özledim *kalp* lol.. fazla zevzekleşmeden konumuza dönsek iyi olur diye düşünüyorum zira çok az kişi bu tarz sululuklardan hoşlanır..


Ne diyordum.. Heh.. sevgililer günü.. Anlamı bile 7981 cümle ile açıklanacak bu özel gün günümüzde o kadar "yıpratıldı" ki artık çok çok az insan sevgililier günü geldi diye seviniyor bence.. Burda durup size bu konu ile ilgili bilmediğiniz şeyler söylemek isterdim aslında.. Ama herkes aynı düşüncelerde değil mi yahu?! Yani nedir?! 14 Şubat konseptine göre illa sevgilinize kırmızı-kalpli-tüylü-derili bi şeyler almak zorundaymışsınız gibi hissetirmiyor mu vitrinler, reklamlar ve tüm insanlık?! Hissettiriyor.. Ki ben hediye almayı da vermeyi de çok seven bi insanım fakat bana bile böylesi bi SEVECEKSİN HEM DE KALP ŞEKLİNDE baskısı baş döndürücü geliyor ama mide bulantısı eşliğinde..

Günümüz şartlarına ve insanlarına baktığımızda doğru düzgün bi ilişki yaşayabilmek bile başlı başına bi hediye sayılabilecekken kişi başı 250 TL'e süpersonik fantastik afrodizyaklarla bezenmiş romantik bi akşam yemeği cidden şart mı?! (ve böyle bi akşam yemeği hakikaten var mı?! görmek istedim 'lol) Bu tip bir günde yapılan her aşk içerikli hareket ve jest zorlama gelmez mi, "Hayatım konsept böyle diye şu anda seni normalden daha romantik öpeceğim ve sonra hediyeni vereceğim tamam mı?!" cümlesini duyar gibi olmaz mı insan?!.. Hayır belki bu dediklerim sana fazlasıyla "OH C'MON!!" veya "yabrakya!" dedirtecek sevgili romantizmin doruklarına her daim çıkası olan fellow'um.. Ama inan olaya bi de bu açıdan bakarsan sen bile sakin olup elindeki I LOVE YOU ayısını yavaşça yere bırakacaksın..

Buradaki niyetim asla 14 Şubat'ı ve ona inanaları umarsızca recm edip, kötülemek veya klişe ifadeler kullanıp "bunnarın hepsi para tuzaa ollom!" falan demek değildi.. Yalnızca sevgililer günü için her sene artarak devam eden bu KUTLU MUTLU OLSUN temasının gerçekten "sevgili" olanlar için bu dozda gerekmediğini düşündüğümü söylemek istedim.. Tabii ki birbirine aşık iki insan o günü güzel hoşluklarla taçlandırabilir (selam Cosmopolitan!) ama abartmamak, her şeyi kırmızı yaşamamak, kalp şeklinde objeleri etrafa saçmamak kaydıyla.. Unutmayalım ki romantizmin öğreticilerinden olan, pek sevgili büyük usta Pepé Le Pew bile bu kadar abartıya kaçmıyor.. Veya tamam kaçıyor ama bu durum da bi ona yakışıyor.. ^-^

Hiç yorum yok: