30 Ocak 2010 Cumartesi

Twitter Telekleri Vol.I


#Megadeth - Paranoid dinlemek son saatlerde içinde bulunduğum gloomy moddan beni çekip çıkardı resmen ya işte bu bile Long Live Dave dedirtir

#Peki uğruna ölüp bittiğiniz insanın sizin için anlamsızlaşması?! Yeni birinin ise sanki canınızı daha da acıtıyor olması?! Böyle ironinin ..

#Sweating Bullets lyric olarak ne can yakıcı bi şarkıdır, her Dave klasiği gibi.. Hatırladım, iyi oldu

#Hala değer verdiği insana, sevdiği insana tam anlamıyla bunu hissettiremeyenler... Çok geç olabilir pislik! Rise & Shine, get up urself!!!!!

#Ama benim takdir yerine taktir yazmayı düşünmem, buna rağmen "atktir" yazmam tamamen nefret edilesi bi şey, yanlış olmasın..

#Annenin 7981 kere yemek hazır diye seslenmekten bıkmaması, sesinin asla formdan düşmemesi ve giderek yükselmesi atktir edilmesi gereken bi ş

#Film izlerken "DUR YAPMA!! ORAYA GİRME.." veya "ARKANA BAK!" diye bağıran ve senaryoya karışan insanı izlemek kimi zaman çok zevkli oluyor..

#Fakat yapabildiği tek Megadeth muhabbeti "Dave de çok ukala hoju ya.." olan insanların hala varolması?! Hayat ne tuhaf di mi lan diyor insan

#Facebook'taki relationship status update dramaları cidden bazen fazla senaryolaştırılıyor.. 27 tane like ve 52 comment mı?! SYSTEM FAILURE.!

#İşte şimdi UGG'larınızı rahat rahat giyebilirsiniz siz İstinyePark insanlığı..

#20. yaşıma girdim diye bunalımlanacakken teyzem imdadıma "Amaan 20de büyük yaşmıymış, baksana yanında koca bi sıfır var!" diyerek yetişmişti

#Evcil hayvanın var mı?! sorusuna, "Evet var, bi sömürgen besliyorum." diye cevap verdiğimde çok gülmüşlerdi.. Ama besliyordum lan resmen !!

#The Ellen DeGeneres Show izleyip ardından Legion of the Damned dinlemek kültür şoku sayılabilecek nitelikte bir aktivitedir bana göre..

#Gişe hasılatı baz alınırsa J.Cameron'dan daha üstün bir adam gelemez.. Geliyorsa da bu insanlığın yarısı o adamın filmini izlemiş demektir!!

#Hopside Down bardaklarıyla Heineken içmek istiyor canım.. Hatta bana o bardaklardan ve 7 kasa Heineken hediye edilsin, negzel de olur

#Deli gibi endişe ettiğiniz bi şey aslında içi boş bir kabuk gibi manasız çıkıyor ya en sonunda.. İşte o an insan kendine çok acıyor içteniçe

#Değişmeyen tek şey değişim ya.. İnsanı şaşırtmayan tek şey ise şaşırtıcı olayların bu kadar sık gerçekleşmesi.. Alışkanlık meselesi işte....

#Bir şeyi söylemek ve sonrasında pişman olmak en "olağan" durumdur fakat yarattığı can sıkıntısı "olağan dışıdır" kesinlikle.. Oh the irony!!

#Dinlediğin müzikler ruhuna kurabiye hamuru muamelesi yapıp yoğurup şekillendiriyorsa, merhaba...mutsuzsun veya müziksiz yaşayamaz insanısın!

#Üst kattaki komşumun ergen kızı 7981 saattir aynı şarkıyı dinlemekte.. Lyriclerden şarkının kime ait olduğunu falan bile çıkardım, o derece!

#Facebook son günlerde fazla hata mı vermeye başladı yoksa o bile bana mı ters gidiyor?! Alınganım sanki.. Ama bu Facebook kasışını açıklamaz

#Tam şu anda biri bana bi hediye verecek olsaydı Lancôme - Hypnôse versin isterdim.. Cidden "kokusunda davet var".. (Nescafé de severim evet)

#"Tamam kar yağdı, tamam hava çok soğudu.. Ama ne kadar dramlaştırdınız, ne kadar büyüttünüz be insanlık" Kışla ilgili bir tweet böyle olmalı

#Asansöre tanımadığınız biri bindiyse, 12 katlı apartmanın 11. katında oturuyorsanız, yabancı kişi 9. katta inecekse...gerilim zamanı başladı

#Sayılı zaman eğer ucunda can sıkıcı bi halt varsa kolay geçiyor, yoksa heyecan dolu bi bekleyişteyse bünye sayılı zaman pause'luyor kendini!

Hiç yorum yok: