31 Ocak 2010 Pazar

Yedinci


Yok bu böyle birinci/yedinci/ondördüncü falan olmayacak.. Benim burda yapmak istediğim şey uğuruna delice ve çoğu kişiye göre mantıksızca inandığım 7'ye bir saygı duruşunda bulunmak, blog'un yedinci yazısını 7 ile alakalı bir mesajla taçlandırmak.. Ki yapıyorum da bak, evet..

Bu sayının bendeki anlamı cidden fazla.. En küçük örnek olarak Aralık 25'inde doğduğumu söyleyebilirim mesela.. "Nalakalan!" diyeniniz olursa da "2+5=7 ollom" diye cevap vermeyi bir borç bilirim..

Alakayı bu şekilde kurdum yani ben.. Sabah sekiz buçukta kalkmam gerekiyorsa saati 08:35'e kuruyorum, ayın 7si, 16sı, 25'inde günümün çok güzel geçeceğine inanıyorum (ki cidden öyle oluyor, illa bi hoşluk oluyor o günlerde) ve ben böyle inandıkça da etrafıma böyle bir "enerji" yaymış oluyorum.. Bu tip çakrasal(!) durumlara çok inanmasam da 7-16-25 durumunu daha şık açıklayamazdım lol.

Kimine göre çok gereksiz geliyor benim bu takıntım, kimi şaşırıyor, kiminin hoşuna gidiyor ve hemen o an bi "şanslı sayı" evlat ediniyorlar.. "Aa benim için de 5 uğurludur" veya "Ben de sekizi seviyorum hoju, çok karizma" diyen çıkıyor ortaya.. İşte böyle insanlar kucaklanası insanlardır diye düşünüyorum ben de ve hemen nasıl o sayıları hayatlarında bulabileceklerini, nasıl görebileceklerini(!) anlatmaya başlıyorum..

İşin içinde de biraz Jim Carrey'li "The Number 23" edası var aslında değil mi bu bahsettiğim filmi izleyen blog-takipçim?! Yaa, fark edeceğini biliyordum.. lol. Ama işte bu durumum ordaki gibi saplantılı veya hayat durdurucu falan değil ki zaten o film de farklı bi eksende ilerliyor ve daha komplike bi hal alıyor o da ayrı konu *svb*

Zaten 7 benim sadece kendime mal ettiğim veya edebileceğim bir "uğurlu sayı" durumu değil.. Çoğu toplumda yedi uğurlu sayılır, filmlerde kitaplarda çok sık kullanılır, herkes tarafından sevilir, Pamuk Prenses bile 7 cüceyle takılır falan filan.. Bu yazıyı okuduktan sonra Google ödevi olarak 7'nin Uğuru diye bi sörçleyin bakalım neler neler varmış 7de *yavrusundan gururla bahseden anne havasında* nasıl da uğurluymuş, anlamlıymış bi bakın..

Toplamda da 7 paragraf yazarak Yedinci yazımı sonlandırayım o zaman.. Siz de "aağ ne psikopat çıktı lan bu!" mu diyeceksiniz yoksa "Ben de severim lan, benim de bi uğurlu sayım var" diye fikir birliği içine mi gireceksiniz onu bi düşünün lol. Yada hiç düşünmeyin, direk doğum gününüze bakın, orda hazır bi tane var.. Ben öyle yaptım :D

Hiç yorum yok: