2 Mart 2010 Salı

And the Oscar Goes To....



....(kendi adımı yazmamak için acı çektim lan resmen :D:D)

Ehm.. *boğazını temizler* Sevgili Fellow'er, Oscar törenine bi kaç gün kala, ben de blog'a yazmaya fırsat bulmuşken, bu yılki tahminlerimi maddeler halinde bi sıralayayım dedim.. Her sene gayet başarılı Oscar atamaları(!) yapıyorum, bakalım bu sene de seriyi bozmadan gidebilecek miyim?!

*En İyi Görsel Efekt: Avatar
*En İyi Ses: Avatar
*En İyi Şarkı: Take It All - Maury Yeston
*En İyi Müzik: Sherlock Holmes
*En İyi Makyaj: Star Trek
*En İyi Kurgu: Avatar
*En İyi Kostüm: Nine
*En İyi Sanat Yönetmeni: Nine
*En İyi Görüntü Yönetmeni: Avatar
*En İyi Belgesel: The Cove
*En İyi Animasyon: Up
*En İyi Uyarlama Senaryo: N. Blomkamp - T. Tatchell (District 9)
*En İyi Orjinal Senaryo: Mark Boal (The Hurt Locker)
*En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Stanley Tucci (The Lovely Bones)
*En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Penelope Cruz (Nine)
*En İyi Erkek Oyuncu: Morgan Freeman (Invictus)
*En İyi Kadın Oyuncu: Helen Mirren (The Last Station)
*En İyi Yönetmen: James Cameron (Avatar)
*En İyi Film: Avatar

Kimisi tam gönlümden geçen isimler oldu (mesela Morgan Freeman veya James Cameron, Avatar ikilisi) kimisi de Akademi böylesini sever diye düşünüp koyduyum isimler oldu (Take It All'lu Yeston veya Helen Mirren) ama 3 aşağı beş yukarı bu isimler açıklanacaktık bana göre..

"Avatar'a torpil geçmişsin Syntinen, aaa nck nck nck ayıp sana!" demeyin hiç, hakkıdır alacağı her ödül bu filmin ve umarım aday olduğu tüm ödülleri alıp gelir de bi Benjamin Button felaketi yaşamaz *amin der* (hatırlayalım; The Curious Case of Benjamin Button filmi kazandığı adaylıklarla ters orantıda bir Oscar ödül seremonisi yaşamıştı malesef ki ben severim o filmi) Her ne olursa olsun Cameron-Bigelow kapışmasını izlemek hoş olcak, eskiden karı-koca olduklarını da düşünürsek tam derbi valla lol.

p.s. Resim Joker'dan (: Heath Ledger'a bi saygı duruşu... Onu da anmış olalım böylece

Hiç yorum yok: