2 Mart 2010 Salı

ÖSeSe'ye 1 2


Bu sözün herkes tarafından bilinen devamını getirecek değilim, neticede anladınız ne demek istediğimi ki amaç buydu.. Ayrıca biliyorum artık malum sistemin adı ÖSS değil, ikiye bölündü değişik isimler aldı vs. fakat.. konumuz cidden bunlar değil.. (Yani evet konumuzun temeli bu sınav ama burda 7981 saat sınavın bilinen saçma yönlerini yazıp sizi buhrana sokacak değilim lol.)

Neyse ne demeye çalışıyordum.. Heh.. Şimdi ben hala ülkemiz öğrenci kesminin büyük bir çoğunluğunu içeren "Üniversiteye hazırlanan dershane genci" topluluğuna dahilim ne yazık ki.. Gerçi bu 3. denemem olacak ama neticede ilk girişte kazananamadım değil mi?! Tabii "ilk girişte kazanmak" diyince coşkulu bir yüz-boyunda çiçekli çelenk-sivilce gözlük ikilisinin hakim olduğu bi çehre ve dershane adı baskılı bi tshirt aklınıza gelebilir hemen, gelmesin.. Zira yarış atı cinsi damızlık Türkiye birincisi öğrenci değil, normal(!) olanlardan bazılarımız da ilk girişte kazanabiliyor...işte bi de ben gibi "kısmet değilmiş" diyenlerimiz de olmuyor değil hani.. (:

Olayın kısacasına değinmek gerekirse zaten yeni olduğum blog dünyası(!)nda rötarlı olmamın sebebi tamamen 3 harfli mağduru olmamdan kaynaklanıyor ki bu üç harfin iyi saatte olsunlarla alakalı olmadığını konunun gidişatından nefis bi şekilde anladınız zaten.. lol. En azından şu 11 Nisan'daki YGS'ye kadar harıl harıl bi şeyler yazacağımı sanmıyorum ama kendime boş vakit yarattığım anlarda aklımdaki birikmişlerimle yardırıcam buraya bi de benden duymanızı istediğim şeyleri sevgili fellowwer ekibi.. *sırıtır*

"Yine yeni yeniden görüşmek üzere diyorum ve finish'i "bi de benimki" diyerek yapıyorum" derdim fakat 1 Nilüfer'in bu sözü pek sık kullanılır bu gibi durumlarda, anti klişe timine hedef olmaya gerek yok, 2 zaten görüşürüz demek absürd olur hep buralarda olacağım düşünülürse, 3 başlığı tamamlamamak için ilk etapta o kadar kastım, tükürdüğümü yalamak istemem lol.. cya

3 yorum:

StummScream dedi ki...

Her zaman derim herşeyi bilsem bile ilk 3'e girmem çünkü ailemi seviyorum.
(Şahsen ben o damızlık ineklere sövüyorumda)

Aramızda kalsın, okunmuş kalem var istersen şıkları kendi buluyormuş uygun bir fiyata temin edebilirim =D

Başarılar şimdiden =)))

Finduilas dedi ki...

Başarılar diyelim biz de. ^-^

Syntinen dedi ki...

StummScream; Heaheah.. Okunmuş kalem iyiymiş.. Baktım hazırlanamıyorum, senle irtibata geçerim son çare olarak :b Ayrıca sağol şimdiden (:

Finduilas; Çok teşekkür ederim, hatta monitöre bakıp şapşalca sırıtarak teşekkür ederim :D:D bu gazla sonucu ilk bloga yazarım büyük ihtimalle zaten x))