25 Mart 2010 Perşembe

Dersiz, Topsuz ve Belirsiz


Bazen "Nasılsın?!" sorusuna net bir yanıt bulamaz halde olurum ben.. Şu sıralar da işte tam bu haldeyim.. Sanırım sizin de böyle hissettiğiniz anlar oluyordur.. "İyi de nasıl?!" sorusunu ekrana bakarken içinden çemkiren sevgili okuyucu, haklısın.. Zira bu durumu açıklamakta fayda var..

Sanırım günde ortalama 10 küsür kere "nasılsın?" sorusunu işitiyoruz karşımızdakilerden.. Ve genelde klasik olarak "iyidir ya nolsun, senden?" türevi bi cevapla karşılık veriyoruz.. İçten bi şekilde sorulduğunda veya biz soranı yakın gördüğümüzde ise klişe tabirlerden sıyrılıp cidden nasıl olduğumuzu söylüyoruz.. O gün kendimizi pek iyi hissetmediğimizden bahsediyoruz, bir süredir beklediğimiz iyi haberin nihayet geldiğini müjdeliyoruz, kısacası ruh halimizin %70ini oluşturan hisleri ortaya döküyoruz.. Gayet olası şeyler bunlar.. Ama bir de insanın ruh hali yüzdelik dilimlere %10-%10 dağılmış oluyor ki işte o modda bulunan insan "Nasılsın?!" sorusuna "Hangisini söylesem?!" diye düşünerek cevap veriyor.. Benim mevcut modum gibi..

Şu sıralar beni mutlu eden, çok üzen, artık sabrımı taşıran, heyecanlandıran, şaşırtan, suçlu hissetmemi sağlıyan, kızdıran, endişe ettiren, umutsuzluğa sürükleyen, heveslendiren ve korkutan olayları eş zamanlı yaşamaktayım.. (Surat ifaden O.o halini aldıysa bir de beni düşün fellow'er) Evet gerçekten şu sıralar tüm bu duyguları bir arada hemen hemen aynı dozda yaşıyorum.. Birbirine taban tabana zıt hislerin varolduğu gerçeğiyle yüzleşmeyi bırak, birbiriyle çelişenlerin varlığının kafa karıştırıcılığını da yaşıyorum.. "Ama nasıl oluyor da oluyor bu?! Bırak şimdi abartıyorsun!" deme olasılığı olanlara da cevaben "Ben de bilmiyorum neden bu hisler böyle yardırışta, o yüzden yazıyorum ya.." diyorum..

Yani tamam, hepimiz gün içinde birden fazla duygu halinde falan oluyoruz, sanal bebek(!) değiliz neticede, sadece "mutlu" veya "mutsuz" olalım.. Ama bu kadarının da fazla olduğunu düşünüyorum.. He ilk defa mı böyle karmaşık haldeyim?! Hayır.. Ama ilk defa bu karmaşada kendimi bu denli yalnız hissediyorum.. Yanında fazla insan olmasını tercih etmeyen, az ve özcü bi kişiliğim olsa da somut değil, soyut yalnızlıklar bu tip karmaşalarda can sıkıcı oluyor işte.. Sormadan derdimi anlatma gibi anormal bir özelliğim olmadığına göre de bu kafa dağınıklığı argo bir biçimde tabirlemek gerekirse içimde patlıyor.. Bu durum elbette ki geçici fakat süreç sıkıntılı oluyor.. Sorun o..

Kıcacası ben şu an "Nasılsın?!" sorusuna en fazla "Dağınığım" diye cevap verebilirim.. Buna karşılık "Nası ya?!" diyen olursa da internet ortamındaysa ya ona bu yazının linkini atarım ya da o kişiye sabirla_dinleyen@hotmail.com temalı bi adres açıp uzun bi mail yazarım.. Ama bana bu soruyu yüzyüze sorma hatasında bulunanları affetmem, gidilen cafede hesabı ona ödetirim.. Çünkü bu dağınıklığı toplayıp anlaşılabilir bi hale getirmem için en az 3-4 saate ihtiyacım olabilir ve kahve içmeyi çok severim *kk*

11 yorum:

C3Moi dedi ki...

sahiden öyle bi adres var mı bilmiyorum ekledim belki vardır :) yazım nasıl diye sorma bende bunun cevabını veremem çünkü şuan.

StummScream dedi ki...

Hmm bugün lüks bir yerde yemek yedikten sonra hesabtaki parayı ödeyip, ödiyemiyeceği konusunu düşünen biri gibi tedirgin ve endişeli =))

Aslında klişelerden sıyrılınabilir fakat üretkenlik, ruh hali vb. şeyler etken gösterebilir.

Syntinen dedi ki...

O zaman lüks yerlere gidip de hesabı karşısındakine yıkmak isteyenler utansın .b

Klişelerden sıyrılma hali de insanın tekrar etme alışkanlığının ne kadar yoğun olup olmadığıyla alakalı biraz da.. Yani evet, üretkenlik bu yönde bir çözüm olarak kabul edilebilir..

StummScream dedi ki...

Sonuçta hepimiz bir düzen içerisindeyiz sürekli kendini tekrarlayan okul,iş,yemek,uyumak vb. yine de bunlara rağmen kafamız paslanmıyor tabi çalıştırırsan. =))

Syntinen dedi ki...

Aynen (:

Syntinen dedi ki...

@C3Moi Mail box'daki bi karışıklık yüzünden yorumunu yeni görebildim malesef T.T

Kendimi affettirebilmek için öyle bir adres açabilirim istersen?! :D

Adsız dedi ki...

Şanslısın, cebimde biraz param var ve kahveyi bende severim =D
Evet kahveye nereye gidiyoruz? =P xD

Syntinen dedi ki...

Heaheaheah :D:D Çok seçici değilimdir valla, kahvesi güzel rahat bi mekan pekala işimizi görür diye düşünüyorum .b

Adsız dedi ki...

Rahatlıkla sigara da içebileceğimiz bir mekan olsun mümkünse. Tepemize garson dikilsin istemiyorum. =P

Brida.~ dedi ki...

Bir de beni dinleyecek birileri olsa, daha doğrusu anlatabileceğim birileri (:
''Nasılsın'' sorusunu soranlara kafa göz dalacağım çünkü!

Syntinen dedi ki...

@Lillie; Artık havalar da düzeldi gibi, bizi açık hava mekanları paklar o zaman Tay-yeap'in dumansız hava sahasına karşı .b

@SakarTanrıça.~; İlk cümleden sonra "Cidden, sen nasılsın?!" demek isterdim ama şiddet içerikli ikinci cümlen bu isteğimi törpüledi :D