2 Mart 2010 Salı

Bütün kızlar toplandık, bizonlardan hoşlandık!


Kadın cinsinin "kötü çocuk" saplantısını, takıntısını bilen bilir.. Bunun sebebi aslında gayet insani.. Yani herkes düzeltebileceği, projelendirdiği, kendinden bi şeyler katabileceği ve "bunu bu hale ben getirdim!" diyebileceği şeylere ekstra ilgi duyar.. Biz dişi kesiminin de kötü çocuk sevdasını bu insani dürtüyle gayet basitçe açıklayabiliriz yani.. He ama sadece durum bundan ibaret değildir, bu karşı cinste ideal eş belirleme standardı(!)nın da belli kriterleri, nedenleri vardır, ayrıca kötü çocuk tamlaması tamamen ayrıca işlenmesi gereken bi olgudur.. Bu bad boy açılımını daha sonra zevkle işlemeyi düşünüyorum :pis-pis-sırıtan-smiley:

Olayın bu yönü tartışmaya açık ve üzerinde konuşulması keyifliyse de bir de şu kötü çocuk olma durumunu abartan, bambaşka boyutlara çıkaran er kişileri var ki hedefimiz bu yazı itibariyle onlar, kendilerine "bizon" benzetmesini kazanan yarışmacılarımız oluyorlar.. Ve her kadın hayatının illa ki bir döneminde bu evlerden ırak, galaksilerden kovulası tür erkeklerle bi ilişki yaşama talihsizliğine erişiyor.. İlk derste konuyu anlamayıp tekrar bu hataya düşen de var, acı bir tecrübe yaşadıktan sonra "Bir daha mı böylesi?! Tövbe!" şeklinde yardıran da.. İlişki süresince birlikte olduğu erkeğin bizon olduğunu fark eden kadın eğer aşk denen Mithril mamülü prangalarla bağlıysa o kişiye, görmezden geliyor yaptıklarını ve derin derin sabrediyor.. Ama bu prangalar bildiğin uyduruk çeliktense (yazar burada "aşkı çok kuvvetli değilse" demek istiyor lol.) o zaman pek sabretmeden 90'a çakıyor şutu gelişine...ve GOL tabii neticede.. Bu tarz bi ilişkide her zaman üzülen taraf bizonluğa uğrayan taraf olur ve tek kazanç o ilişkiyi bitirmektir.. Zira bu tip bi ilişkide edinilen tecrübelerin başına hep "keşke" eklenir ve "keşke"ler de iyi değildir.. En azından kısa vadede..

Bunca laftan sonra soranınız olursa "Peki Syntinen, sana göre erkeği bizonlaştıran(!) şeyler neler ki yani böyle hemen tribi attın alllalaaa?! şeklinde, vakit kaybetmeden cevap vermek istiyorum parmak kaldırırken 79812511 kalori harcayan ilkokul öğrencisi çevikliğiyle jdhjksxhjd Şimdi efendim; bizon erkek düşüncesiz, bencil, rahatına düşkün, beleşçi, kaba, sadakati bıçak sırtında olan, ilgisiz, tecrübesiz, kaprisli, huysuz, hep alırım hiç vermem zihtiyetine sahip, uzlaşılması ancak onun istekleri yapılırsa mümkün olan bir erkektir.. (E oha yuh ama ne kadar kötü özellik varsa saydın, böyle bi insan var mıdır dünya üzerinde be Synt?! deme hiç var işte.. Ben bizon diyorum onlara sen ohayuhlu erkek de fark etmez lol.) Peki bu tip bi erkekle bi kadın nasıl ilişkiye başlayabilir?! Henüz tanımıyordur.. Nasıl olur da tanıdıktan sonra o ilişkiyi sürdürebilir?! Aşkın mantıksız moduna denk gelmiştir..



Ben böyle bir "bizon"dan hoşlandım mı?! Evet ve bu durumu -miş'li geçmiş zamanın rivayeti haline getirdiğim için de kendimi tebrik edip, şerefime içiyorum..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Zamanında bizon besleyen ben değilmişim ne güzel :D
Gerçi ben kendilerine "sömürgen" demeyi tercih ederim ama, ad farklılaşsa da anlamda bir değişen olmuyor sonuçta.
Bu arada cidden 2. bizon deneyimini yaşayan oluyor mudur ya cidden? Hani salak/gerizekalı/hödük/andaval türevinden birşey demek istemiyorum ama... :D

Syntinen dedi ki...

Sömürgen tabirini de çok severim ben, tek kelime ama resmen paragraflarca anlamı var gibi .b

Ve 2. bizon deneyiminin yaşandığını sanmıyorum.. Yaşanıyorsa da aynı dozda yaşanmaz, tek celsede uzamadan biter...bence ((: